Wanneer je geen mails ontvangt kan dat te maken hebben met verschillende factoren. Doe de volgende checks:
Controleer of je mailadres bij de VVP nog klopt. De mails komen aan op het adres dat je op de website hebt opgegeven. Je kunt dit controleren en zelf wijzigen bij “mijn gegevens” als je bent ingelogd.
Mogelijk komt de mail niet in je inbox maar bij “ongewenste mail” omdat je provider het aanmerkt als reclame.
Wanneer de mail naar je werkadres gaat kan het zijn dat je werkgever de mails blokkeert. Dit kun je oplossen door ofwel het mailadres van de VVP (info@devvp.nl ) te laten toevoegen door de werkgever ofwel je privé mailadres te gebruiken.
Controleer of je mailadres bij de VVP nog klopt. De mails komen aan op het adres dat je op de website hebt opgegeven. Je kunt dit controleren en zelf wijzigen bij “mijn gegevens” als je bent ingelogd.
Mogelijk komt de mail niet in je inbox maar bij “ongewenste mail” omdat je provider het aanmerkt als reclame.
Wanneer de mail naar je werkadres gaat kan het zijn dat je werkgever de mails blokkeert. Dit kun je oplossen door ofwel het mailadres van de VVP (info@devvp.nl ) te laten toevoegen door de werkgever ofwel je privé mailadres te gebruiken.
Recent Posts